Söndag

Gud vad jag är trött och sliten...ingen ork alls idag. Men ändå har man städat och strukit, men nu börjar det bli dags föe panodil eller något för jag har väldigt ont i huvudet.

Snart ska Neo på bio med mormor...han längtar så.

I fredags kom brevet med tiden för års besöket efter operation...den 24 jan ska jag dit...så då får man se vad dom har att säga om min vikt på 67 kg.
Ska ner och ta alla blodprover på tisdag

Imorgon ska jag träna igen ...är så skönt att ha kommit ditt igen efter mitt låååååånga uppehåll.
Tydligen behöver jag träna för att känna hunger,så det är ju bra att jag vill och behöver äta inte bara tvingar mig själv hela tiden.
December har varit en jobbig månad helt enkelt.

Ber om ursäkt om det är väldigt många stavfel i det här inlägget,känns som det kan vara det.....men jsom sagt jag fungerar inte riktigt idag..:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback