Jan. 10, 2013

Nu är julen ute från vårat hus, känns lite vemodigt faktiskt..nu måste man vänta ett år tills man får njuta igen.

Var ju och träna i måndags och det gick så bra... var så glad att det kändes som innan och kroppen svarade bra.

ha ha ha jo men vist,vaknade i tisdags med en hemsk träningsvärk,,ojojoj
Klarade inte träna igår så ont jag hade men imorgon ska jag dit igen.

Var och köpte nya byxor idag. St 38 är så lycklig.
Är också väldigt hungrig hela tiden, måste vara träningen som har startat dom känslorNa igen, skönt.
Med andra ord finns det många anledningar till varför man ska träna och må bra.

Men jag börjar undra lite nu, den 2 februari är det 1 år sen jag blev opererad. Men jag har inte fått några papper eller info om ett års besöket:-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback