Hungrig

Har varit enormt hungrig nu i över en vecka...blir liksom aldrig nog hur ofta jag än äter...
Men idag slog det mig att precis så här hade jag det när jag började träna för snart ett år sedan.
Då hade jag också en period med enorm hunger.

Och nu kan det ju vara så igen kanske....med tanke på mitt långa uppehål nu i julas så kanske kroppen får börja om från början igen och det tar så mycket mera energi att träna så jag måste helt enkelt tillföra mera och oftare.
Vilket som så är jag hungrig och äter nästan hela tiden för jag står inte ut med hålet i magen liksom....gäller bara att fatta kloka beslut om vad jag stoppar i mig...inte alltid så enkelt.

Kl 7 i morse var jag på min vårdcentral och lämnade 5 rör med blod till mitt ett års besök nästa vecka...hoppas att allt ser bra ut...jag tar ju mina vitaminer varje dag, missar jag några så är det på kvällen ibland.

Imorgon är det träning igen...skönt (trots hungern) funderar på att sola några gr med,nu börjar man känna sig väldigt blek och glåmig. Får se om jag gör det har inte bestämt mig eller så väntar man ett tag till så man har lite färg inför sommaren när det är dags att visa dom bleka benen igen..fy ingen vacker syn hahaha

Nä nu ska jag dricka vatten det kanske hjälper så jag inte vill äta mera just nu...

Kram kram:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback