1 år

Imorgon är det dags för ett årskontrollen i Lund...ska bli spännande att höra vad dom har att säga om allt....hoppas så klart att allt är kanon. Det tror jag också att det är.

Min mamma ska följa med mig,tänkte att det var en bra ide att hon också får höra vad dom säger.
Mina föräldrar är väldigt oroliga över min stroa viktminskning,och det förstår jag.
Så jag hoppas att vad hon än får höra att hon blir lugnare och inte behöver ora sig så mycket.

Så imorgon vid den här tiden är vi och får besked...kul.

Idag har jag tränat....är så kul jag älskar det...har aldrig haft en sådan stark kropp som jag har nu.
Jag har till och med lyckats skapa magmuskler :-)

Två timmar tills man ska hämta hem barnen,sen händer det inte så mycket mer idag.

Just det jag har ju inte skrivit vad som var fel med lilla katt fröken.
Hon har blivit biten av en annan katt så såren efter tänderna hade blivit till bölder...stakars liten.
Men nu är dom tömda på var och blod och hon går på pencelin och smärtlindring ...svansen har hon ett gult bandage om:-) men det ska av imorgon så får man se hur såren ser ut.

Så ont hon måste ha haft....länge.

Kommentarer
Postat av: Pia

Lycka till imorgon, klart det kommer gå jättebra!

2013-01-23 @ 13:22:41
Postat av: T

Lite nya bilder på dig! Show me our abs! ;)

2013-01-24 @ 09:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback