God morgon

Så då var det den 2 feb...för ett år sedan vid den här tiden låg jag och grät hysteriskt i Kristianstad och väntade på operation.
Så rädd jag var.
Men ett av dom bästa beslut jag har tagit i mitt liv.

Nu sitter jag här 61 kg lättare med ett helt nytt liv...för det är verkligen så.
Man har fått tillbaka viljan och orken att leva. Är så glad och stolt över mig själv,jag gjorde det...jag klarade av det.
Nu börjar den andra resan och det är att hålla vikten ...att inte gå tillbaka till gammla vanor så man går upp igen.
Det gäller att fortsätta träna och tänka på vad man stoppar i munen, men det har man ju fått gjort hela det här året...så det gäller nog att bara fortsätta leva liksom.

Alla andra sover än...är ganska skönt att få en timme själv på morgonen.
Sen vid tre idag kommer Alex och Nisse på en spel och lek dag...vi kände att vi behövde få skratta ..
Som avslut på kvällen blir det så klart melodifestivalen...årets höjdpunkt för barnen ( nästan)
Vilket som så ser jag fram emot dagen ska bli kul och jag ser verkligen fram emot restan av mitt liv.

Ha en underbar lördag...kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback