Feb. 12, 2013

Super förkyld allt är jobbigt. och tjock känner jag mig....kan bero på att jag inte orkar göra något. Ligger mest i soffan och när panodilen verkar så tar jag och gör det jag måste som att skala potatis och förbereda middagen.
Sen tar man en paus tills det är dags för nästa medicin omgång..roliga dagar jag har.

Är tredje dagen idag utan godis och bröd,går bra ...kan ju bero på att jag är sjuk också hahaha

Idag äter nästan hela Sverige semlor, mums men det blir ingen här idag.
Inga pengar + att jag inte borde äta sådant.

Nu ska jag vila lite, kliar i mina ögon.

Kommentarer
Postat av: Pia

Möjligen superförkyld, men aldrig tjock utan smal, snygg och semlefri! Krya på dig!

2013-02-12 @ 13:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback