Längesedan

Det var ett tag sen man skrev här. ca 6 månader.
Jag har snart klarat sommarlovet hemma med barnen i 11 veckor, men det börjar ta på mig.
Mår inte så super bra faktiskt...vet inte om det är något fel fysiskt med någon brist på vitaminer eller om det är psykiskt? Är inte likt mig att gå ner mig psykiskt men det kan man väl börja med... eller?
Vilket som så känns det som jag inte orkar mer, är ledsen och uppgiven blandat med arg och sur hela tiden känns det som.
Har fått en tid till min läkare om två veckor, så man kan gå igenom allt jag behöver och ta lite blodprov med tänkte jag.

Sommaren har annars varit väldigt bra, mycket sol och badande har det blivit.
varit på Legoland, Bakken, Simrishamn, bio, Neo sovit hos Zacka, en begravning sorgligt nog, och många besök på Lunds lassaret. Blivit med en liten hamster som heter Happy ja och säkert en massa annat också.
Får inte glöma att Neo har fyllt 7 år..stora pojken son börjar i ettan snart.

Nu ser han på Jönssonligan och jag väntar på att han ska somna så man kan byta kanal.

Hoppas att det inte dröjer lika länge nu innan jag skriver igen.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback