Svårt!!!!!!!

Har det  svårt med att komma igång med att skriva här igen..
Har en del nytt som har hänt faktiskt.

Livet går på som vanligt,Neo blir snart 6år helt otroligt. Var tog min bebis vägen liksom.
Vi har köpt ett stort fint hus som vi ska flytta till i slutet av sommaren,helt underbart ska det bli. LÄNGTAR!

Har även gjort en gastric bypass operation för 5 vecokr sedan. Ett stort och svårt beslut men helt klart det bästa som hänt mig. (förutom min familj så klart)
Jag mår jätte bra,har inga problem med något....kan dricka och äta allt nästan.
Allt som jag oroade mig över har inte hänt.
Och nu när det har gått 5 veckor får jag äntligen äta vanlig mat och bröd igen..gott :)
så nu är jag 16 kg lättare så helt klart mår jag bättre men har en bra bit till att vandra.



Kommentarer
Postat av: Alex

Så härligt att se dig komma "alive" online igen!! :) Har saknat att följa dig här! Ser fram emot att se dig, jag ska va ärlig!Men har hemskt svårt att tro att det inte skulle vara en stooor skillnad med 16 kg.Det är rent fantastiskt!!Stort grattis,du är så duktig!!



(Önskar uppriktigt bara att du även skaffar facebook,hade kunnat ge helt nya möjligheter till kontakt.)

2012-03-05 @ 22:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback