Playstation 2

Jepp jag har köpt ett nytt playstation eller beg faktiskt,vi hade ett innan men det gick sönder och jag och barnen har saknat att spela buzz och sjunga singstar.
Nu spelar vi hela tiden och har det roligt tillsamans igen :)
Så nästa gång du kommer Zacka ska vi sjunga som bara den hihihi  kul kul.

med maten går det bra om man inte tänker på att det är jobbigt att äta vanlig varm mat...bara potatis med brun sås som är gott och känns bra faktiskt.
Men jag glömer at det bara har gått 6 veckor och allt är ganska så nytt än.
På måndag ska jag på  återbesök i Lund träffa dom som blev opererade sammtidigt som jag..ska bli .kul at se hur det gått för dom

Kommentarer
Postat av: alex

Härligt!! :) SKa bli skitkul!! Fräckt att vi har samma favoritmat nu :)

2012-03-17 @ 11:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback