Ny lärdom

Idag lärde jag mig att inte äta hamburgare på MAX...vi åkte en runda för att kolla kläder och då blev det som vanligt hamburgare.
Jag tog en barn hamburgare och tog bort ena brödet,sen åt jag kanske halva som var kvar.
Med andra ord inte mycket alls,men jag kände vid första tuggan att det här var inte någon bra ide men testa måste man  ju.
Ångrar mig lite nu när det har gått 4 timmar och jag fortfarande har ont i magen...suck
Blev inte mycket till kläder för jag ville bara hem.
Men nu vet jag det och det kommer dröja läääääääänge tills jag prövar det igen.

Så är det men imorgon är en ny dag (tack och lov)

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Natasha

Det är DEN känslan jag menar, att man känner direkt när man stoppar maten i munnen om det är något man fixar eller inte. Det svåra är att lära sej LÅTA BLI att äta det när man får den känslan! Även om du inte är jätteförtjust i det, så testa gärna att äta fiskburgare istället när du är på snabbmatställen. Oftast får jag ta bort hela brödet, för sånt vitt bröd klarar jag inte alls! Puss po di Pest!

2012-03-08 @ 13:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback