Nu är det dags

att städa och plocka undan,har tagit hela badrummet snart och lite i köket. Golv mm får vi ta ikväll så inte barnen stökar ner igen.
Kl 9.30 imorgon kommer fotografen så då måste det vara perfekt.

Har även varit och köpt fina blommor som jag har plantert utanför dörren..vårigt som bara den.

Som tur var så hittade jag en ny kläning idag på lindex,samma som jag förstörde igår.Vilken tur nu kan jag andas ut :)

Med maten går det bra...hittar mina egna alternativ hela tiden.
Har märkt att pasta har jag väldigt svårt att äta plus att det ej är gott. Lingon grova har jag också svårt för så idag köpte jag rågbröd och det kändes hur bra som helst.

Är lite som en vän sa till mig innan att munen och kroppen vet vad som är ok att äta ganska så snabbt gäller bara att lysna.

Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen får jag fortsätta städa innan barnen ska hem kl 14.

Kommentarer
Postat av: Natasha

Men...städa är ju KUL!

Mitt största problem nu är att mitt sockersug är vidrigt stort!!! Har nog aldrig haft så svårt att låta bli sött innan.På gränsen till att jag nästan funderar på att börja röka! Vidrigt!

2012-03-13 @ 21:49:29
Postat av: Alex

Long time ago sen bloggning.... skärpning. Alternativet är blogga friskt eller skaffa facebook!! :)

2012-03-15 @ 20:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback