måndag och ny vecka..

Idag är det studie dag så nu är barnen ute och leker. Jag har städat badrummet...eler mer dushen,vilket jag gjorde i min svarta favorit klänning med klorin.
Ja ni förstår väl själva  vad som hände...den är orange på sina ställen.

jag blir så trött på mig själv men ändå är det en sådan typisk sak för mig att göra...så när jag såg det så blev jag sur så resten av badrummet blev inte städat och imorgon måste jag ner och köpa en ny.

Försöker också övertala mig själv till att ta mig till badet så jag kan komma igång med simningen,,,,varför är det så svårt att göra det.

På onsdag kommer dom och fotograferar vårat hus sen ska det ut i tidningarna och snart blir det visningar...är säkert sjukt jobbigt med tanke på att det ska vara städat och helt undanplockat överallt.(hoppas det blir sålt snabbt)

kanske jag en dag snart,hoppas imorgon..


Kommentarer
Postat av: Alex

Som du förstod så dog mitt batteri.Men fick ju reda på historiens slut om badrummet här istället ;) jävla osis,håller tummarna att du får tag i en likadan, storleken mindre ;=) Skickar över lite styrka till att sticka till simhallen!!

2012-03-12 @ 20:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback