Lördags morgon

Vaknade redan kl sju,så trist när man vill och tänker sova längre...men nej det är som vanligt.
Började dagen med att väga mig 18 kg minus nu,,,härligt mår jätte bra förutom att jag har svårare och svårare för att äta.
Får ont i magen,tror att jag äter för fort helt enkelt. Ska jobba med det,för det viktigaste för mig är att må bra och vara den bästa jag kan vara enligt råden från läkarna.
Vill liksom inte riskera något.

Klippte mig igår och jag blev nöjd...börjar skymta en glimt av den jag brukade vara.

Dagens planer är en runda och handla och sen ikväll är det 10 års kallas

Kommentarer
Postat av: Natasha

Då kan vi ju "hjälpas åt" med att träna på att äta långsammare? Jag funderar på att ställa larm och testa om det är något som skulle kunna funka för mej. Jag föredrar forfarande att kolla hur vikten vore i smör. Gör det lite "verkligare" för mej på något sätt. Det är ju fett man förlorar. 36 paket smör mindre är du! Tycker du är så jäkla DUKTIG bara så du vet det! Önskar jag var ens hälften så duktig på att sköta maten! Kan inte du komma hit en dag och hjälpa mej sätta upp ett matschema? Jag bara MÅSTE komma in i rätt nu innan operationen!T,o,m HÄR babblar jag en massa! PUSS!!!

2012-03-11 @ 01:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback