Lördag utan sol..

Idag vaknade man till en grå och tråkig dag...inget alls har vi gjort så det blev att jag åkte och handlade lite god mat :)
Nu ska vi snart äta rostbiff,mums
Innan idag gjorde jag en helt underbart god spenat drink...barnen älskade den också

Så du ska inte bara sjunga när du kommer Zacka du ska även få dricka spenat :D längtar du inte hit nu????

Mera mat blir det sen ikväll....har gjort min brors goda
guacamole  som vi ska mumsa på


Jepp det är så den här lördagen har varit för mig...hur har eran varit?

Kommentarer
Postat av: alex

Plötsligt längtar jag inte fullt så mkt till lördagsmorgonen ;) Tror jag klarar mig utan den där drinken ;) Men sång ska de jäklar bli!!

2012-03-18 @ 19:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback