God morgon

Idag är det tisdag och har inte mycket planerat förutom att försöka få i mig alla 6 mål mat.
Det gick bra i början men nu märker jag att det blir lättare och lättare att hoppa över ett eller två mål,,,,inte bra alls.

Nu har jag ätit knäkebröd med ost och leverpastej gick hur bra som helst...men något som inte gick bra var när jag bestämde mig för att smaka barnens chokladbulle smet.
Tog kanske två teskedar och gud vad jag blev sjuk

Kan bäst beskriva känslan som värsta magsjukan...så nu står det med på listan av vad jag ej kan äta.

Nej nu ska jag dricka mitt kaffe och ta mina vitaminer.

Kommentarer
Postat av: Natasha

Tycker man kunde få räkna kaffe + vitaminer som ett mål! På vårt tisdagsschema står det sjukhusbesök...eftersom en viss son fått ett nytt skov igen. Pöss po di din Pest! (och/eller Plåga...)

2012-03-06 @ 09:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback