Fortfarnde förkyld...--...--.-..

I brist på annat så kör jag en lista!

01. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
Jepp det är jag säker på att jag kan..nöden har ingen lag liksom.

02. Hur äter du ett äpple?
Tycker inte om äpple men om jag äter ett så gärna skära små bitar med kniv.

03. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Nej det är jag inte...undviker fästingar så mycket det bara går men annars så klarar jag mig bra

 04. Big Brother eller Sportnytt?
Så klart Big Brother...tyvärr så blir man beroende av det proramet snabbt

05. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
En ny mobil...vill så gärna ha en men har inte råd nu

06. Är du mörkrädd?
Nej det är jag inte...tycker inte om att vara ute och gå på kvällen men det beror mer på miljön än mörkret.

07. Resmål som fascinerar?
Skottland...har alltid velat åka dit och få se allt underbart som finns där.

08. Ditt senaste telefonsamtal?
Min bror,jag ska passa min brorsdotter efter skolan idag.

09. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
Till allas förskräckelse så måste jag säga Hasse Andersson...han får mitt hjärta må bra helt enkelt.

10. Förrätt eller efterrätt?
Nu efter operationen så helt klart förrätt.

11. Bästa stunden på dagen?
På kvällen när Neo kommer krypandes för lite mys innan det är dags att sova

12. Tre saker du alltid har med dig?
Nycklar,mobil och börs

13. E-post eller snigelpost?
Snigelpost...jag tycker om att få riktiga brev...kommer sörja den dagen posten inte finns kvar

14. Den senaste komplimangen du fick?
Nä men gud du blir ju bara mindre och mindre

15. Senaste gången någon skällde på dig?
Oj..det var länge sedan. kan inte komma på något


Kommentarer
Postat av: Alex

Ngt nytt blogginlägg vore fin förströelse... ;) Hade önskat dina blogginlägg gick å köpa i en ny tidning spm hänt extra en gång per vecka ;)

2012-03-29 @ 20:10:04
Postat av: Lotta Appelqvist

Gums! Jag som precis så att du börjat blogga igen och så slutar du precis då;) Håller med Alex fortsätt nu blogga så jag har något att läsa;)

Kaffe i morgon tisdag????

Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback