Det här går ju bra

Risken är att jag skriver för ofta här nu :) men så länge jag har lust så kör jag på.

Är lite orolig...jag har precis börjat äta vanlig mat nu och på lördag är det kallas hos min bror.
Hela familjen ska dit och dom flesta vet inte om att jag har opererat mig.
Nu är jag inte den första i släkten men ändå....är orolig över kommentarer mm.
Och att jag bara kan äta så extremt lite...kan vara super hungrig och längta efter mat. Riktigt känna att det här ska bli så gott,men efter ca 1 dl så är jag så mätt.
Med andra ord blir det så påtagligt att man inte äter så mycket.

Vet om att det mest troliga är att ingen ens lägger märke till mig men mitt ego vill ha sin plats just nu :)

Jaja idag har jag tänkt laga min favorit mat....pasta sås med ost och bacon,älskar det.
Skriver sen om jag tål det eller ej.



Kommentarer
Postat av: Natasha

hejar på dej

2012-03-07 @ 12:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback