Trött

Fy bubblan vad jag är trött nu. Har varit igång hela lördagen och hela dagen idag.
Vakande vid 7 som vanligt, ut med hunden kaffe mm. Sen blev det städning på fm
Vid 12 tiden bar det ut i skogen för att hugga gran och grilla korv med mamma och pappa. Det var jätte mysigt.
Sen hem med granen och sen vidare för att handla dom sista julklapparna.
Nu ligger jag i soffan och är så trött så trött, lite sur och arg är jag också.

Barnen kom precis så lugn och ro kan man ju glöma nu på en veckan.
Och Neo har kommit in i en så otrevlig period, han är arg och så elak och så klart är det mest jag som får ta emot hans ilska. tråkigt och ledsamt. Men 6 åringen ska vara en hemsk liten människa och jag måste medge att här hemma så stämmer det.

Nej nu ska jag äta lite och fortsätta ligga och vara trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback