Gott nytt år!!!!

Ja då är det dags att vända blad och gå in i ett nytt härligt år ( hoppas jag)
Julen har varit bra och lugn kommer lite bilder snart.

Alla sover fortfarande,bara jag som är vaken med mitt kaffe. Men jag tycker om att få börja dagen i lugn och ro själv.
Och något man kan vara säker på idag är att så fort Neo har vaknat så börjar tjatet om när vi ska åka till mormor och morfar.....vi ska vara där sex ikväll så gissa hur många gr han hinner fråga...suck.

Jag har gjort efterrätten till i kväll, den ser fin ut men man kan aldrig riktigt veta när man har med gelantin att göra..har den stelnat som den ska även längst ner???? Blir spännande ikväll när alla sätter skeden i den.

Här regnar det som bara den, känns inte som ett kanon väder för raketer just nu men man kan ju hoppas att det slutar..är några timmar kvar.

Nix pix nu ska jag gå ut i köket och fixa lite frukost till mig...tro det eller ej men magen vill ha mer än bara kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback