Mat mat mat mat mat mat mat mat.......

Det är ingen större skillnad nu än innan operationen på tankarna kring mat.
Man tänker hela tiden på mat och vad man ska och inte ska äta..jag hade nog hoppats på att det skulle man sluta med men det var nog att önska för mycket...suck.

Det som är jobbigast är att man har ju kvar den gammla bantar hjärnan...vilket inebär att huvudet tycker fortfarande att man ska äta så lite som möjligt för att vara duktig.
Och det ska man ju absolut inte efter en sådan här operation....det är ju så viktigt att man får i sig den näring man ska.

Och att jag fortfarande slår mig blodig om jag äter lite gott utanför mina egna ramar..tex lite popcorn eller några nötter. Då sitter jag och klandrar ner mig själv på hur svag jag är och du kommer aldrig bli smal mm

Det är trist att det är så men sammtidigt så har man ju inte blivit fixad i huvudet,man har bara fått en hjälp till att äta mindre...ens egna dumma hjärna får man själv ta tag i och jobba med.
Och det gör jag varje dag,tack och lov är det inte varje dag man känner så här.

Nej det var allt för den här gången nu ska jag planera vad som ska handlas inför imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback