Lååååång fredag..

Idag vaknade man till en bra dag...vägde mig och helt otroligt men jag har bara 2 kg kvar till två siffrig vikt :)
Känns helt underbart,jag har inte vägt så här lite på 6 år.
Desutom har jag gått ner mer än halva nu..jag är LYCKLIG!

Barnen gick påsk kärringar igår och dom kom hem med en hel del godis så dom var nöjda och glada.
Nu sitter dom och spelar buzz och jag sammlar ork till att vika tvätt mm,inte så roligt men det måste göras.

Imorgon ska jag in till mas och hälsa på min vän som blev opererad nu i veckan..ska bli skönt att se henne och att det hela gick så bra.

På söndag kommer förmodligen Zacka och Nisse på lite påsk mat och spel kväll...ska bli kul.

Glad Påsk till alla mina älskade vänner...ni betyder allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback