Början på något nytt..

Nu är huset sålt så den 28 juni flyttar vi till vårat nya stora hus....ska bli underbart :)
Men det är snart,två månader går snabbt.
Mycket att göra och komma ihåg.
Neo börjar sin inskolning i maj också..blir väl 4 gr som vi ska åka dit och vara med...hoppas att det går så bra som jag tror.

Igår gjorde jag något som jag kande var dags....jag gick med i ett gym.
Har märkt mer och mer att armarna och mina lår börjar hänga så jag insåg att det kommer ju bara bli värre och värre..har ju dock 20kg kvar att gå ner.
Så träna är helt klart svaret :)

Blev medlem igår och sen fick vi köra och köpa träningskläder till mig för det har jag ju inga...st 44 i byxor...HURRA kan inte ens minnas när jag hade den st sist.
Kl ringde 05.30 i morse och jag steg upp och begav mig till träningen..kände att jag var tvungen att göra det direkt...blir aldrig bra om jag väntar liksom.
Så idag blev det 20 min på löparbandet men jag gick snabbt...och sen var jag med på en cirkel träning som varade i 30 min...gissa vem som var helt slut...mycket jobbigare än vad det såg ut till att vara men gud vad det var kul.
Onsdag morogn är det dags igen...ser fram emot det faktiskt.
Hjälper också att jag vet att det är ett måste för att förebyga allt jag kan.
Bara nu ryggen tänker vara på min sida tills jag har kommit igån iallafall..,.det vet man aldrig,.


Kommentarer
Postat av: Alex

Det är coolt, är imponerad av dig. Och inspirerad! Jag kollade idag upp att mitt gym med öppnar halv 7.finns inga pass men dock crosstrainern..vore ju jädra bra å undvika folkrusningen på eftermiddagarna på de viset och ändå komma hem i vettig tid.tror ja ska prova en gång, eller iaf fundera på att prova ;)

2012-04-17 @ 20:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback