Vår...

Då var det äntligen vår...så underbart nu kan jag inte vänta tills det blir sommar och varmt så man kan bada och sola :)

Jag håller på att måla om våran altan till vitt men det har tagit en vecka och jag är inte klar än.
kan ju inte hålla på så länge varje dag för det gör ganska så ont plus att sen får man te en vilo dag så kroppen kan hämta sig lite.
Trist och jobbigt att man inte kan vara som alla andra men så är det och inte mycket lönt att gräva ner sig över..livet går ju på ändå.
Och fint blir det även om det tar en evighet ;)

Idag ska jag träffa min läkare...behöver lite förnyade intyg plus en massa medecin...har slut på det mesta.
Sen ikväll ska jag och min mamma gå på bio...ska bli kul och mysigt.

Nej nu ska jag ta och diska så det är gjort när mna kommemr hem sen.
Ha en bra dag allal Kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du e redig du gums, när du e klar så kan du komma hem till mig och måla fönster. De e ju lika bra och fortsätta när du ändå är på hugget:) Hoppas du och din mamma får en mysig kväll. Nu ska jag hämta prinsessan bus och sen e det till att klippa klart rosorna så att inte Peter har det så jobbigt med att oroa sig över när det ska bli gjort:)

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback