Tråkigt

GUUUDDDD vad vi har det tråkigt...Neo är hemma idag är lediga fredagen..men vädret är ju inte alls på våran sida.
Blåser halv storm ute och regnar till och från så att gå ut är inte ens att tänka på...suck.

Om två timmar ska han till vårdcentralen och andas lite ...har varit förkyld nu i två veckor och det är ju inget med det..men han får alltid astma vid varje förkylning och det blir inte bättre så vi får se om läkaren tycker han ska andas.
Sen efter det blir det hem till mamma och pappa på middag..hon ringde i morse och frågade om vi ville och det ville jag...hade precis innan tänkt att jag orkar inte bry mig på mat idag det får bli kina mat eller något men det här blev både godare och billigare ;)

Igår var jag och Lotta och handlade..hittade en jätte fin ljusstake och ett ljus som blev perfekta i hallen..inte så dyrt heller.
Är det bästa med den affären där finns saker som kostar väldigt mycket pengar men även små detaljer som passar min börs.
Och som dom säger det enda som behlövs är något som inte är köpt på ö&b för att det ska se bättre ut hahaha

Jag har skaffat vars en yoga dvd till dig och mig Alex :) nu blev du glad eller hur?
Tänkte att det kan vi ha behov av...även om man inte kan göra allt så kan vi kanske göra något plus att jag har velat pröva länge nu.
Du kan tacka mig sen hihi 

Nej om jag skulle ta och göra något..tex lunch till min son kanske..och Mozart behöver ut och kissa.
Blir till att dra honom med sig för är det något han inte tycker om så är det när vädret inte är perfekt.
Konstiga hund.

Trevlig helg alla
Kram kram

Kommentarer
Postat av: alex

HAHAHAHAhahaha! Vad är det mina ögon läser? Jag får nog gå in här en gång imorgon åxå å läsa..för ja fattar inte riktit :) Yoga?!

Jävligt otippat :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback