Regn...

Äntligen är magsjukan över eller vad det nu var...vet inte riktigt men en sak är jag hundra på att någon bebis är inte på g.
Idag skulle Neo gå på bio med dagis och så klart ska det regna...dom kommer vara så blöta och kalla när dom är framme.
Är ingen liten bit att gå ner till stan här ifrån.
Men jag hoppas att dom tycker det är värt det.

Idag är Adam och Alice fritis stängt så dom ska hämtas kl 13 och sen kl 14 för så klart slutar dom inte sammtidigt idag..typiskt.

Vad händer mer??
Jag ska städa när jag är klar här sen i kväll kommer Alex...Hurra :)
Kanske ska baka något gott med får se om jag orkar...men jag borde inte jag ska ju inte äta sådant mera,svårt att låta bli bara men bakar man inget kan man ju inte mumsa heller.
Jag får se.

Nej nu ska jag leta efter något gott som man kan bjuda på Neos kallas...har några ideer men får se om det går att genomföra också...försöker att hålla kostnaderna nere på en rimlig nivå.
Men min lilla snart 4 åriga bus prins är värd allt.

Ha en bra dag kram kram eller inte ha haha

Kommentarer
Postat av: Natasha

GRATTIS!!!!

(Får inte igång min mobil)

Hoppas du har haft en bra dag!

KRAM

2010-05-23 @ 23:29:03
Postat av: Maria Lövgren

Grattis på födelsedagen lite i efterskott! Hoppas du fick en toppendag:-)

2010-05-24 @ 10:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback