Barn vecka

Så var det dags för barnen igen..tiden går så fort och nu är det dags för fotboll mm
Många lediga dagar den här vecka..Neos dagis är stängt imorgon och på onsdag är fritis stängt sen är det röd dag mm
Så Neo får nästan hela vecka hemma med mig...så glad han blir :)

Mår lite dåligt vet inte vad det är har ont i magen och mår lite illa...är bättre nu men igår var det inte så kul.
Hoppas att det ger sig snart.
På onsdag kommer Alex hit och ska tillbringa torsdagen med mig...längtar var länge sedan vi träffades nu ska bli kul.
På  fredag blir det kansle skånes djurpark inte mitt favorit ställe precis men barnen tycker om det...så är det fint åker vi dit.
Men jag tror att det kommer regna ;)

Nej nu är det dags att åka och hämta alla...känns som jag har en taxi rörelse ibland.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Maria Lövgren

Bebis i magen kanske?!

2010-05-10 @ 18:14:25
Postat av: Lotta

Kanske de eller smittad av mig:)

2010-05-10 @ 18:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback