33 År

Ja då var man 33 år nu...kan inte förstå var tiden har gått...och om några veckor är man mamma till en 4 åring också.
tiden den rusar.
Vad hände i helgen då?
I lördags var vi och firade Clint min brors son som blev 13 år..kan inte fattaq det känns som igår när han var bebis men inte längre.
Det blev god mat och trevligt sällskap det enda tråkiga den kvällen var att Neo brände sig på en lampa och fick en lite blåsa på fingret...han var så ledsen.

Igår var min födelsedag..Alex var här hela dagen och på  morgonen körde Patrick och köpte ost bullar och en lite söt rosa bakelse till mig :)
Så vi åt frukost och jag öppnade mina paket...fick en parfym av Patrick och Neo och av Alex lite roliga saker plus att vi ska gå och se sex and the city 2...ser jag fram emot.
På eftermiddagen kom mina föräldrar och vi grillade korv och smaskade på tårtan som Neo och Alex bakat rill mig.
Det var en trevlig dag trots att vädret inte var på min sida.
Tack så mycket alla.

Nu ska jag krypa upp i soffan och njuta av en film innan det är dags att hämta alla barnen...är fullt hus den här veckan.
Ha det så bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback