Vad händer idag???

Jo vi ska åka och hämta hem en liten katt flicka :)
Hela familjen  är fylda av förväntningar,ska bli så kul.
Vi har letet länge efter den katt vi ville ha och nu har vi äntligen hittat henne.
Gissa om Adam och Alice kommer blir glada när dom kommer på måndag.



Det är den i mitten på bilden...så underbart fin.


Igår hade vi en helt underbar dag med Lotta och Julia så underbart väder. Barnen var ute hela dagen utan jacka och lekte och plockade blommer....eller mest Julia för Neo är inte så inne på att plocka blommer han är mer för att leta pinnar...typiskt pojkar och flickor kanske.

Vaknade idag och väntade mig en dag med strålande vår väder men så fel jag hade...det regnar som bara den...suck men men jag fick städat hela huset så det är alltid något :)

Nej nu kommer snart Patrick hem och sen ska vi åka och hämta den nya familjemedlemen.
Ha en underbar dag alla där ute vad ni nu än har för väder.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: alex

Underbaraste lilla krabaten jag träffat! SÅ coooollugn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback