Snabb dag

Igår kom Alex hem från sjukan...så idag åkte jag till henne för att hälsa på. Jag har ju inte sett henne sen allt det här hände.
Var besöksförbud på sjukhuset så det var bara att snällt vänta tills hon kom hem.
Skönt att se henne och liksom få bekräftat för sig själv att hon fanns och måde bra.
Tog med mig lite mat som vi hade i frysen..rester som går snabbt och lätt för henne att värma i micron så slipper hon stå och jobba nu när hon har så ont.
lämnade även en massa filmer så tråkigt ska det inte behöva bli.
Sen var det bara att sätta sig i bilen och styra mot Eslöv...hämtning av barn...laga middag och nu är Adam och Patrick på fotbollsträning och neo och Alice spelar Wii och jag sitter här med en kopp kaffe.
lång dag men ändå har den bara flygit fram.

Elin har även hon fått komma hem från sjukan och det finns inte ord för hur glad jag är....det är hemma hon ska vara och jag hoppas att hon inte behöver tillbringa mycket mer tid där inne nu.

Är även på jakt efter en ny mobil,men jag vet inte alls vad jag vill ha...eller vad vet jag ´men inte vilken sortl.
Får ge mig ut i affärerna och prova dom som finns helt enkelt.

Nej om man skulle slänga sig framför tvn och glo på något meningslöst program och bara vara utan att finnas liksom.

Ha en bra kväll alla kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback