Ny mobil

Igår åkte jag och mamma på en liten tur. Mamma behövde en ny väska och dans skor och jag var ute efter en ny mobil.
Efter lååååång tid hittade jag äntligen den mobil som var min.
Är så nöjd,ville ha en som tog bra foto för det är viktigt när man har barn som man vill föreviga.


Mamma hittade sin väska och skor också så det blev en lyckad dag.

På kvällen åkte vi och tittade på katt ungar som var till salu.
Men det var rena skämtet i beskrivningen stod det att mamman var macon och pappan ragdol...men när vi kom dit och såg mamman så säger jag men det är ju ingen macon.
Jo då säger han men inte renrasig.
Nä just det sa jag det ser mer ut som en vanlig bondkatt
Jag vet inte vad hon är blandad med.

Hur fan kan dom sälja katt ungar för 1500 kr och utge dom för att vara hälften macon /ragdol när det så tydligt inte är sant.
Plus att när man kom in till dom så slog det en hemsk dofft av katt kiss emot en så äckligt.

Behöver kanske inte nämna att det inte blev någon katt.
Jakten fortsätter efter den perfekta katten för oss.
Men bara synd om barnen för dom går och väntar på en liten katt nu.

Nej nu ska jag städa undan lite..
ha en bra dag kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback