Neos lediga fredag...

Idag är Neo ledig så vi ska åka på utflykt med Lotta och Julia :)
Tror vi beslöt oss för att åka och titta på påskbyn som Vellingeblomman har.
Deras tommteby är helt underbar så det blir säkert uppskattat av barnen.

Imorgon ska vi åka och titta på en liten kattflicka som kanske ska bo hos oss...hon är jätte söt och ser precis ut så som jag hade tänkt mig.
Hoppas nu att det här går bättre än vårat förra försök till att köpa katt.

Neo springer ute i trädgården och leker kapten krok..Peter pan är den senaste favorit filmen nämligen.
Vädret är helt underbart skönt...idag kan man lägga den tunga kackan och ha på sig vår kläder obeskrivligt skönt.
Jag och Mozart var ute på en lång promenad igår och vi bara njöt av solen...nu längtar man ut liksom.

Nej nu ska jag fixa det sista innan vi ska åka..ha en underbar vår dag alla

Kram kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback