Mycket nu.....

Nu är Alex här och jag gör mitt bästa för att ta hand om henne men man kan ju lungt säga att någon enkel sjukling är hon inte.
Får tjata som bara den för att hon ska ta det lugnt och inte göra en massa...men hon börjar lysna.
Själv har jag åkt på en dunder förkylning och nu börjar det kännas som bihålerna också...jobbigt.
Och så har det hänt något med mina föter har så enormt ont i dom att jag inte kan stå på dom eller gå utan hemska smärtor...får nog ringa läkaren och prata om det en dag.

Annars är allt bara bra och vi har det  super mysigt här om dagarna nu.
Neo älskar att ha Alex här och det gör jag med...hoppas att hon stannar länge till så jag kan vara säker på att hon vilar vilket hon ska göra.

Nej nu ska jag kolla mina revben som är i ugnen och doftar enormt gott.
Ha en trevlig kväll
Kram kram

Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

vad är de alex gjort? =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback