Helg

Nu har en vecka till gått och den har varit ganska händelselös...tog mer än halva veckan innan ryggen blev bättre så att jag kunde gå men nu är den bra igen..ont ja men inte alls det där akuta stadiet.

Igår var jag en runda hos Lotta och pratade lite sen hämtade jag barnen och vi bestämde oss för att det var kina mat som vi ville ha...mums,det var gott.

Idag ska jag städa när jag hittat orken,sen så ska vi försöka göra grind till framsidan så att Mozart kan ligga ute.
Av någon konstig anledning vill han inte ligga på baksidan utan det är framsidan som gäller för honom så då får vi försöka fixa det.

Sen vet jag inte så mycket mera som ska hända,,vi kommer alltid på något.

Jag längtar så jag blir galen efter sol...behöver den verkligen nu känner jag.
Man är helt tömd på allt,ingen ork och ingen energi..sol sol sol.

Nej nu får jag försöka ta mig i kragen och göra det jag ska eller borde.
Hmm borde jag inte se på tv lite till?? eller iallafall dricka lite mera kaffe?
Får fundera på det en stund först.
jag menar så att jag inte förhastar mig med valen inför dagen ;)

Ha det så bra kram

Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

Kan du skicka ditt nummer till mig. Har fått byta tele, så vissa nummer har av någon konstig anledning försvunnit =S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback