Måndag

Så nu är neo 4 års kallas över och förbi...blev en jätte lyckad dag i lördags.
Han fick så mycket fin nästan allt han önskade sig :)
En ny cykel,spark,skateboard,vattenpistol,kullor,döskalle klocka,fotbolls tröja mm

Hela hans ansikte lyste av lycka och glädjel.
Maten blev också bra alla sa det var gott så det var skönt.
Men gud vad jag var trött när det väl var över...har så ont i ryggen idag att det blev lite värk tabbleter för annars hade jag inte kunnat röra mig.
men det priset betalar jag gärna.

Men jag måste hitta något han ikan få på onsdag med det är ju då han fyller år på riktigt...en stor dag min bebis blir 4 år.

Nej nu måste jag gå Sussie och Moa kommer på fika om några minuter...ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Maria Lövgren

Hoppas Neo fick en underbar dag igår också!

2010-06-17 @ 09:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback