Söndag och vår i luften

Helt underbart att det har börjat töa..nu på morgonen när jag var ute med Mozart kl 7 så var det ljust ute och fåglarna sjöng. Nu kanske kan man få lite vår och värme,längtar något hemskt efter att få sitta ute och dricka kaffe och känna solen mot huden.

Annars är det en typisk söndag,jag har städat och hållt på så här är fint tills imorgon då barnen kommer igen,blir en hel del mer saker och kläder att hålla reda på med tre barn faktiskt.
Kl två ska vi hem till mina föräldrar på middag..ska bli skönt och gott.
är lyx när man inte behöver laga mat själv..och även om Patrick laga mat så står man liksom ändå med den där förbannade disken..suck.
Men idag slipper man allt det.

Imorgon blir det nog operation för Alex,hoppas det så att hon snart kan få komma hem så man kan åka och hälsa på henne och ge henne lite filmer så hon har något att göra.

Och Elin min vän,tänker på dig finns inte ord för vad man känner..men när ska det ta slut?
Men du är glad och positiv ändå och det är bra,blir ju inte bättre av att gräva ner sig helt.
Hör av dig när du orkar med en snabb visit från mig.

Ha nu en bra dag alla och njut av det blöta men dock mindre kalla vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback