Sjuk sjukare sjukast

Något mindre kul är att igår blev syster yster inlagd på sjukhus för en vandrande gallsten. Jätte tråkigt för hon har enorma smärtor.
hoppas att hon får hjälp så hon kan slippa ha det så här.
Alex idag...

Tråkigt också att hon inte får ta emot besök...jag som hade tänkt åka dit på fredag men då är hon kanske hemma igen.
Vi får se.

Själv har jag ont i halsen...eller ont och ont känns som det sitter något ivägen och det är lite ömt.
Börjar inbilla mig själv också att jag har ont i örat.

 Kan jag kanske ha men det får vänta några dagar för imorgon ska vi fotas och det ska bli så kul.
annars händer det inte så mycket idag...tittar på en film och tvättar.
Har inte ens orkat klä på mig idag så jag går runt med mjukis byxor nattlinne och håret står på alla håll.
Jag liknar helt klart ett troll.

Börjar bli dags för att laga lunch..idag blir det kyckling file med grönsaker...och till middag skulle min kära sambo wooka något.
Borde även gå och slänga soperna men kan ju inte visa mig ute när jag ser ut så här...vill ju inte skrämma slag på alla grannar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback