Modell för en dag....

Igår åkte jag och Lotta till malmö för att bli sminkade och fixa håret och sen fotade.
 kan ju inte påstå avv vi var nöjda.

Fixa inte håret sa dom till oss för det gör våra stylister...Mmmm vist jag har nog aldrig sett så hemsk ut i håret.
Dom viste inte vad dom gjorde.
Man såg på nästan alla som lämnade den där stolen ur ledsna dom var över hur dom såg ut.

Sminket sen...nja tycker nog att jag faktiskt hade kunnat göra det själv bättre också.
Var inget märkvärdigt alls...och så mycket kräm och puder har jag nog aldrig haft i mitt ansikte innan. Man såg ut som man brukade göra e´fter flera timmar på krogen och ganska så full.
Allt smink har liksom rammlat ner på något vis.
Ja ja tänkte jag det är nog meningen för att man ska tåla det starka ljuset sen när man fotas.
Och den delen gick ganska bra...en kul grej att ha prövat.
Men sen när vi fick se våra bilder...så hjälp...ljuset hade inte alls trollat bort allt puder snarare gjort det värre.

Så det var inga problem med att välja vilka foto man ville ha..för dom är snuskigt dyra att köpa.
Vi köpte 2 var och dom är jag nöjd med...för jag brukar se ut som fan på bild så det är trevligt att ha något där man ser normal ut.





Vet många som har varit där på helgen och varit super nöjda...men det kan bero på att då får man fixa sitt eget hår och ganska så mycket hänger på att man trivs med det.
Så synd att man inte viste det.

Nej nu ska jag städa och sen ska jag och Neo åka till Lotta och Julia och leka en stund.

Hoppas att allt går bra idag...tänker på dig.

Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

jag tycker du blev jättefin vännen!!!

Postat av: Maria Lövgren

Jag tycker iallafall att du blev jättefin!! Grattis till de förlorade 6 kilona också:-)

2010-02-26 @ 19:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback