Den bortglömda bloggen

Känns som man kanske borde ta bort bloggen men sen vet man ju aldrig om man får lust att skriva igen och då hade det ju varit synd.
Är kanske bara att se till att göra det igen så flyter det kanske på.

Vad har hänt...
Jag har börjat på viktväktarna...sex kg borta nu och det känns så underbart,men gudarna ska veta att det är fan inte lätt...finns så mycket gott som man vill äta.
Och äta kan jag också gäller bara att göra smarta val så kan jag mumsa på ostbågar ibland.
Men nu är det snart sommar (ja jag vet att man kan inte tro det om man tittar ut) men det är det och då vill jag kunna leka med barnen och bada utan att behöva krypa längs med staketet för att ingen ska se mig.

En av mina vänner ska gifta sig om någon helg...dom vann ett brölopp av kvällsposten...helt otroligt,man brukar ju aldrig vinna.
Hoppas att dom får ett bra liv som äkta makar.

En annan av mina vänner kämpar kampen mot canser...tänker på dig dagligen ge intee upp det här kommer du/ni att fixa.

Syster yster har fått jobb på fängelse så henne ser man inte så ofta längre men jag har henne i mitt hjärta så det fungerar bra ändå.
Skulle åkt och hälsat på imorgon men pgr av bil problem så får det bli en annan dag...saknar dig.

På torsdag ska jag och Lotta till malmö och bli sminkade och fottade...ska bli enormt kul.
jag har aldrig blivit sminkad av någon som  kan innan och än mindre fotograferad av ett proffs.
Jag har en historia av att bli ur usel på bils så det ska bli kul att se om blir bra...ser jag fram emot.

Nej det var allt för den här gången nu ska jag hämta mitt monster på dagis...tänker inte skriva att jag återkommer snart för det vet man aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback