Jaha

Så var det full rulle...den veckan man har barnen går allt så fort,det är fotbollsträningar teater mm.
Men det är nästamn bara skönt för sen har man en vecka då man kan göra vad man vill när man vill...och jag kan helt klar erkänna att då har vi inte maten klar prick kl fem och samma fasta tider.
FöRSTÅ MIG RÄTT KLART VI LAGAR MIDDAG DÅ MED (nEO MÅSTE JU ÄTA ÄNDÅ) MEN DET KAN BLI KL SEX OCH IBLAND KL FYRA. Kom åt caps lock och jag orkar inte skriva om.

Men nu ska jag snart börja med maten och sen är det tvätt som ska vikas...ett evighets arbete liksom.
Imorgon händer det inte så mycket på dagen...har inget planerat och det är ju skönt det med.

Elin min kära vän mitt hjärta blöder för dig...kan inte förstå vad meningen med det du går igenom är.
Du är en så otroligt fin människa som bara förtjänar det bästaen stor buket med vackra roser till dig...

Kommentarer
Postat av: Natasha

Har Nennelängtan!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback