Tiden den går...

Känns som igår man skrev men tydligen var det ganska så länge sedan..man hinner inte riktigt med.
Vad är nytt då?

Hmm ja det blir inget köksbord nu...fanns inget för några hundra kr på blocket så det får läggas på hyllan.
har en hel del födelsedagar den här sommaren.
Snart blir jag 33 år....Tar emot att nämna den sifran måste jag säga ;)
Neo fyller 4 år,,ingen bebis mera.
Adam blir 10 år...stort stort
Clint blir 13 vilket också är viktigt :D
Min bror blir 40 år vilket ska firas med en barn fri fest..ser vi fram emot :)
Min kära fader fyller i år 75..
Plus att det är semester snart med allt som ingår med det...så som ni kanske förstår finns det inte något utryme alls till att köpa något extra.
Finns inte ens pengar att klippa mig för så jag lär vara lång hårig nästa gång ni ser mig haha..

Idag var jag i Lund med Lotta och tittade..blev inget handlat alls men fick ett par bra ideer om vad jag kan köpa till min bror sen.

nu ska jag snart på utvecklingssamtal på Neos dagis...hoppas han utvecklas ;)

Kram kram kram kram

Kommentarer
Postat av: Lotta Carlsson

Hej Gums!

Jag ville bara att du ska veta att,



En sann vän är svår att finna - men jag hade turen och fann dig.

En sann vän är svår att lämna och det har jag heller inga planer på att göra, så mig får du dras med tills jag dör!

En sann vän är omöjlig att glömma

Helt enkelt en mer sann ärlig och uppriktig vän än du finns inte! Du ställer upp i alla lägen!

Kramar i massor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback