Planer..

Igår var jag och Neo hos Lotta och Julia..barnen lekte jätte bra som vanligt,är så skönt med dom två man behöver inte bry sig alls.
Fick även ett bra samtal med Lotta om vikten och varför jag har slutat igen.
Känndes jätte bra och jag fick vilja tillbaka så på måndag blir det gymet igen (jepp jag har bara lurats jag hittar dit)
Sen på tisdag får jag ta smällen och gå och väga mig..Jag kan klara det här.
Tack Lotta för att du finns.

Idag har jag och Neo varit ute på en lång promenad med Mozart...gick till tre olika lekplatser och sen in om Netto och köpte en glass.
Underbar förrmiddag.
Sen när Patrick kommer hem ska vi måla staket och fixa trädgården om nu vädret håller i sig.

Jag har bestämt mig för att jag vill ha ett vitt köksbord och stolar så nu är planen att hitta ett sådant.
Och som vanligt när jag fått något för mig så vill jag ha det direkt...måste lära mig att vänta.

ha en underbar dag alla
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback