Lediga fredagen

Idag är Neo ledig från dagis så vad ska vi göra???
Lotta jobbar idag så vi kan inte leka :(
Vädret är jätte tråkigt så vara ute känns som en dålig ide.

Jo vi ska baka massor med bullar och kakor så vi är redo för alla fikor i sommar :)
Nu har vi precis kommit hem från affären där vi handlade allt som vi möjligen kan behöva.
Neo ser mycket fram emot det men jag vet ju redan att han tycker det är kul dom först 20 minuterna sen blir det jag som får stå där själv dom resterande timmarna.
Men vi gör något och dagen blir kanske inte så lång.

Känner att jag behöver mera kaffe har inte riktigt fått upp ögonen än får nog sätta på en kanna till.
ha en bra dga alla vad ni än ska göra..
Kram från mig och Neo

Kommentarer
Postat av: Tanja

http://tanjaswed.blogspot.com/ =)

2010-04-30 @ 12:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback