Jaha

Har hänt en del här men jag vill inte skriva om det...känns som vissa saker ska man hålla privat liksom.
Men jag kan säga så mycket som att ibland lönar det sig att polsanmäla när något händer.

Underbart väder idag...lämnade Neo på dagis sen gick jag och Mozart på promenad..vi behöver det båda två men gud vad det gör ont i ryggen.
Jag går ju inte fort och mot slutet skär varje steg som knivar i ryggen.

Caccini växer så det knakar..hon har blivit jätte stor på bara en vecka känns det som..lilla madam.
Ett riktigt busfrö är hon också bhelst på kvällarna så klart då ska man springa och gärna klättra i gardinerna vilket gör att man blir ju inte så där jätte glad...suck men hon lär sig med åoldern (hoppas jag)

Nu ska jag nog sätta på en kopp kaffe och sätta mig i vår solen och lösa lite korsord...sen kl tre är det dags att hämta hem det andra busfröet från dagis :9
Älskar honom så mycket min underbara son.
Kan inte förstå att han blir 4 år snart...Jag börjar bli gammal ;)

kram kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback