Vad har hänt??

Inte så mycket alls..jag har varit hos Lotta lite och så har vi vari och köpt höst och vinter skor till Julia och Neo.
Så nu kommer dom att vara varma och sköna.

Var och tränade i måndags..klarade att såt på trampmaskinen i 15 min sen var det bra..har haft ont i benen sen des men imorgon ska jag gå igen..
Vet att man ska köra på men det varken kan eller vågar jag med min ryggskada.
Det får ta den tid det tar helt enkelt.

Idag är Neo på dagis och jag har städat,ska baka ett super gott bröd som Pernilla hade bakat.
Massor med solrosfrön,pumpakärnor,valnötter och en massa annat gott:)
Blir deta hälsobrödet bra lägger jag ut receptet sen.

Så kallt det är nu på morgonen..det rök ur Neos mun när han och pappa gick till dagsi...men jag längtar faktiskt till julen..det är så mysigt jag är en jul fantast :)
Och så blir det våran första jul i vårat radhus också :)

Nej nu ska jga göra annat..ha en bra dag alla och krya på dig Julia så vi kan åka och bada på fredag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback