Vad händer idag då?

Jag har preics kommit hem efter min oh Mozarts morgon promenad..jepp jag har börjat gå en lång runda varje dag efter att jag lämnat Neo på dagis...nu ska jag gå ner i vikt.
Följer även viktväktarna för på egen hand har jag inte så bra koll.
Träffade en gammal klass kompis när jag var ute...stod och pratade en stund om vad som hade hänt med alla...gud jag har inte kontakt med någon av dom men hon träffade en 6 st ofta..
Nej jag saknar inte den tiden...det var då och nu är nu känner jag..
Sen är jag så enormt glad och tacksam för att jag har fått så många underbara vänner på gammla dar som jag har..ni är guld värda

Nu ska jag snart åka hem till Mette och sörpla lite kaffe och snacka strunt...var länge sedan vi sågs så det ska bli kul.
Senare i eftermiddag blir det även en tur bort till Pernilla innan det är dags att hämta alla barn...är fotboll idag så då blir det tajt med tiden.

Så har en bra dag vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback