Tro det eller ej...

Igår gick jag med i ett gym...det gick så snabbt så jag har inte själv förståt det än,men jag har en tröja som bevis så nog gjorde jag det :)
Jag måste gå ner i vikt och det är helt omöjligt att göra när man har svårt att röra sig pgr av smärta.
Men stå på en trampmaskin borde jag klara några minuter tycker jag och kanske lyfta lite med armarna..jaja vi får helt enkelt så hur det går.
Men dom lovade mig att om det inte skulle fungera iochmed min rygg så frös dom kontot till mig.
Så nu ska jag träna på måndag...kostar bara 150 kr i månaden med så det känns som det är inte hela världen om jag inte kan träna varje vecka om jag får ont.
Känns jätte bra men jag har ju inte börjat än men tanken på att träna känns bra hahaha

Nu kommer snart Mette på en kopp kaffe och jag håller på att koka soppa med...en riktig gammaldags bondsoppa som mamma och pappa har lärt mig.
Neo älskar den och jag med.

Får se om jag återkommer senare idag med lite nya foto...vi har ju ny data så nu äntligen kan jag lägga in foto igen helt underbart.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback