Trist torsdag...

Idag är Neo på dagis igen...han har redan börjat använda sin arm lite och han ville så gärna gå,är inget kul hemma med mamma.
Så jag tänkte att varför inte han ska ändå vara hemma imorgon för det är hans lediga fredag.
Var cirkus idag i Stehag och Lotta frågade om vi ville följa med henne och Julia men tyvärr fick jag säga nej..är ganska så säker på att Neo inte kan sitta still så länge,den pojken har myror i brallan.
Så det får vara..kanske nästa år om han har visat att han kan sitta ner en längra tid och titta på något.
Men jag hoppas att ni får kul :)

Idag ska jag gå igenom alla foto på datan och skicka iväg några på framkallning och sen bränna ut dom andra på skiva för nu har vi köpt ny data..den kommer om en vecka och då vill jag att allt som ska sparas är fixat så vi inte förlorar det igen.
Ska bli så skönt med en bra data igen...den här är inte så bra längre så den ska in på Neos rum så kan han och Adam använda den till att spela lite barn spel på :)

Och som vanligt borde jag städa...tycker att det är allt man gör men så är ju livet..gör man det inte så får man vada fram i hundhår och grus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback