Höst...

Jaha nu är hösten här och det eviga tjatet har börjat...Ta på er jacka...det är inte sommar längra,fast solen lyser så är det inte varmt.
Och så ser man hur barnen tycker att man är den dummaste på den här planeten.
Varje höst är det samma visa...att det ska vara så svårt att förstå.

Helgen har varit bra..städade som bara den i  lördags och sen åkte vi till barnens dag i stehag...det var jätte trevligt.
Vi åkte häst och vagn och Neo och Alice fick rida en runda också,första gr som Neo vågade men så stolt han var.

Igår var vi på glassfabriken i malmö och åt enorma glassar..mums sen tog vi en runda på loppisar.
Nu ska jag masa mig ner och ta den enorma diskhögen som staplas varje morgon i det här hemmet..sen får jag nog köra ett varv med dammsugaren med..bara roliga saker idag :)

Glöm inte jacka nu! ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tjabba Gums!

E det konstigt att vågen inte visar ngn nedgång när du är på glassfabriken och mumsar glass, aja baja dej;)

Jag har skickat bilder till dig på din mail.

Kramen

2009-09-14 @ 11:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback