Helgen

Helgen har varit helt underbar...underbara Alex kom och tillbringade några dagar med oss.
I lördags var vi på loppis i lund och fyndade en hel del...sen har vi bara pratat sett på film och haft det mysigt...känns som man har fått lite ny ork nu...klarar mig inte allt för länge utan henne.

Idag är det dagis igen och sen är det dags för barnen att komma,så då blir Neo glad.
Han har inte alls ont längre märker nästan inte av det vilket är ju bra men gick betydligt snabbare än vad läkaren trode så det är ju bra.

Vi köpte en ny data i torsdags...mycket pengar men helt klar dags så nu ska jag pröva spela mina csi spel...den andra datan har vi satt in på Neos rum så barnen kan använda den där inne till deras spel mm

Jaha det var nog allt för den här gr...ha en bra dag alla det ska jag ha
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback