Fredag..

Jaha så var det fredag...veckan har gått fort måste jag säga.
Igår var jag hos Lotta och sörpla kaffe och sen åkte vi till Lindex...köpte 2 tröjor till Neo (nu behöver han nog inte mera kläder på ett bra tag) och så köpte jag en sport behå till mig...jag menar hur kan jag annars gå på gym;)
Var nog 10 år sedan jag köpte något sådant...jag ber bara till gudarna att jag kommer klara av det..lite iallafall.
Det blir iallafall biligare än att gå till sjukgymnast vilket jag borde men lever man på sjukpension så har man inte så mycket extra varje månad.
Så jag hoppas så att det ska fungera...måste gå ner i vikt...

Idag har jag bara städat...såg ut som FAN här hemma blir så med 3 barn och en hund,men nu är det fint och rent igen har även tagit och strykt all tvätt och laggt in den.
Så nu kan jag med gott samvete sitta vid datan en stund :)
Är marknad imorgon i stan..får se om vi går dit men då vill barnen åka karusel och det är dyrt så vi får se hur det blir   .

Ja det var nog allt för idag..hej svejs

Kommentarer
Postat av: alex

Hahahaha!

Sjukhuschef säger du!? ASGARVAR TOKHÖGT

;)

Nä..då förstår ja du inte har tid ti sånna löjligheter som att blogga ;)

Hoppas du får bra lön så de e värt de ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback